söndag 20 december 2015

Bakdag Nr 2

Jag får inte nog av julbak, seriöst.
Kan inte bara vara jag som älskar att sitta i köket med tända ljus och baka samtidigt som de spelas fin julmusik i bakgrunden? Åh så mysigt.
De är alltså det jag har spenderat min dag till att göra. Baka. Har bakat pepparkakor som jag hände upp i julgranen, och även ett stort pepparkakshjärta åt mig själv som jag ska hänga upp på nå fint ställe i mitt rum.
Blev nästan lika misslyckat som mitt pepparkakshus... men får duga.

Resten av kvällen som kommer så ska jag bara sitta i soffan och glo film. Som igår. haha.
Vi hade det så mysigt igår här hemma, mamma satt och stickade och jag och min minsta bror satt och kollade på Pelle svanslös. Hur mysigt?
Älskar julen!

Vad tycker ni om mitt (fina) hjärta?
HAHAHA

1 kommentar: